Pomoc przy zakupach
Pomoc przy zakupach

Tak robi się u nas zakupy

U nas możesz łatwo i bezpiecznie złożyć swoje zamówienie. Jeśli chces możesz zarejestrować się jako stały klient lub złożyć zamówienie jako „gość”.
Oznacza to, że do złożenia zamówienia wystarczy podanie adresu e-mail i adresu dostawy, bez konieczności logowania.

Wszystkie zamówienia, które składasz jako „gość”, zostaną przypisane Twojemu adresowi e-mail, a zatem, jeśli zdecydujesz się utworzyć profil później, wcześniejsze zamówienia również zostaną w nim ujęte.

Dzięki naszej funkcji wyszukiwania możesz w łatwy sposób wyszukać artykuły, które Cię interesują. Możesz także filtrować według różnych kategorii, aby znaleźć artykuły idealne dla Ciebie i Twoich potrzeb.

Kiedy znajdziesz artykuł, którego kupnem będziesz zainteresowany, możesz dodać go do zamówienia, klikając „Dodaj do koszyka”. Możesz także dodać artykuł do listy życzeń i zapisać go na później poprzez kliknięcie na sserduszko przy  „Zapisz na później”. Link do koszyka znajduje się w prawym górnym rogu. Jeśli posiadasz kod rabatowy lub bon podarunkowy, musisz dodać go do koszyka przed złożeniem zamówienia. Zanim złożysz zamówienie, sprawdź czy wszystkie produkty w koszyku mają się w nim znaleźć.

Następnym krokiem jest sprawdzenie, czy informacje podane w zamówieniu są prawidłowe. Zarówno imię, nazwisko, adres dostawy, jak i adres e-mail powinny zostać sprawdzone. Jeśli wszystko się zgadza, możesz wybrać metodę płatności i potwierdzić zamówienie.

Dostawa

Gdy tylko zapakujemy i wyślemy Twoje zamówienie, otrzymasz potwierdzenie na e-mail przez Ciebie podany. Ta wiadomość będzie zawierała również informacje o przewidywanej dacie dostawy. Wszystkie nasze paczki ubezpieczamy i wysyłamy za pośrednictwem DHL.
Zasadniczo wszystkie paczki są dostarczane do domu. Jeśli jednak dostawa do domu nie jest możliwa, ponieważ nikt nie może odebrać paczki, zostanie ona dostarczona do najbliższego urzędu pocztowego lub do punktu odbioru paczek. Więcej informacji na temat ostatecznego miejsca dostawy, a także broszurę informacyjną otrzymasz od DHL pocztą elektroniczną tego samego dnia. Jeśli została zawarta odpowiednia umowa z DHL, możliwe jest również dostarczenie paczki do sąsiada lub do alternatywnego miejsca dostawy. 
Dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.


Sposób i koszty dostawy


Przy zakupie o wartości powyżej 149zł otrzymasz darmową dostawę! Twoje zamówienie zostanie wysłane standardową paczką DHL i powinno być u Ciebie w ciągu 2-3 dni roboczych. 
W przypadku zakupu poniżej 149zł pobieramy opłatę za dostawę w wysokości 14,90zł .


Śledzenie paczek

Wszystkie paczki posiadają numer śledzenia, którego można użyć do śledzenia paczki na www.logistics.dhl. W karcie „Moje zamówienia ” w zadładce „Moje konto” znajdziesz historie swoich zamówień i bezpośredni link do śledzenia przesyłki. Pamiętaj, że nie znajdziesz informacji o przesyłce przed zarejestrowaniem jej w terminalu. Dlatego w niektórych przypadkach możesz zobaczyć informacje o przesyłce dopiero późnym wieczorem, chociaż paczka została wysłana wcześniej tego samego dnia.


Nasze metody płatności

  • Płatność kartą:
    Po wprowadzeniu danych karty i potwierdzeniu zamówienia podana kwota zostanie zarezerwowana na karcie. Kwota jest pobierana z karty tylko wtedy, gdy towary są wysyłane od nas. Płatność kartą jest bezpieczną metodą płatności. Cocopanda nie przechowuje żadnych danych karty podanych w związku z waszym zakupem. Informacje o karcie są wysyłane zaszyfrowane i przetwarzane tylko przez Adyen.

  • Płatność online (Blik itp.):
    Na Cocopanda.pl możesz zapłacić przelewem online przez Dotpay. Wybierając tę formę płatności, masz możliwość wyboru między różnymi instytucjami bankowymi lub np. Blik. Po wybraniu żądanej metody płatności zostaniesz przekierowany na stronę internetową wybranego banku lub do aplikacji w celu dokonania płatności. Po dokonaniu płatności nastąpi powrót do naszej strony internetowej, a potwierdzenie otrzymania płatności zostanie wysłane pocztą elektroniczną na podany adres e-mail. Towar jest następnie pakowany i wysyłany do Ciebie zgodnie z wybraną metodą dostawy.


Niestety, zawsze występuje prawdopodobieństwo, że Twoja paczka może zostać uszkodzona podczas dostawy. W takim przypadku warto wiedzieć, że mamy umowę z pocztą, więc zamawiając u nas nie ryzykujesz utraty pieniędzy. Jeśli odbierasz paczkę w oddziale, wypełnij protokół szkody na miejscu i zwróć paczkę. Jest to również możliwe, jeśli paczka nie posiada uszkodzeń zewnętrznych. Następnie możesz utworzyć zgłoszenie do działu pomocy technicznej w tej kategorii. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe. Aby móc złożyć reklamację na poczcie, potrzebujemy protokołu szkody. Prosimy nie zwracać uszkodzonych paczek bezpośrednio do nas, ponieważ uszkodzenia nie zostaną zarejestrowane przez pocztę.

W przypadku otrzymania od doręczyciela uszkodzonej paczki, możesz odmówić przyjęcia paczki z tego powodu. Zostanie ona następnie zwrócona do nas, a my skontaktujemy się z Tobą w sprawie dalszego postępowania. W takim wypadku możesz również poinformować nas o odmowie przyjęcia. Jeśli jednak dopiero po otwarciu paczki zauważysz, że przedmioty zostały uszkodzone podczas transportu, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, tworząc zgłoszenie poprzez zakładkę „Moje konto”. Jeśli do zgłoszenia załączysz zdjęcia uszkodzonych artykułów, może to znacznie przyspieszyć proces rozpatrywania Twojej sprawy.


Nasze paczki pakowane są ręcznie i nie zawsze jesteśmy w stanie uniknąć błędów. Niestety, może się zdarzyć, że w dostarczonej paczce znajdziesz produkt inny niż ten przez Ciebie zamówiony lub nie otrzymasz wszystkich produktów, możesz wysłać zgłoszenie w zakładce „Moje konto”, abyśmy mogli naprawić nasz błąd.

W takim wypadku prosimy o zaznaczenie wszystkich elementów, których brakuje w przesyłce, a jeśli wysłaliśmy Ci produkt którego nie zamówiłeś bedziemy bardzo wdzięczni jeśli nas poinformujesz o tym, co otrzymałeś i dołączysz zdjęcie do zgłoszenia.


Twój produkt został uszkodzony i wydaje Ci się, że mogło się to stać podczas transportu? Postaramy się rozwiązać problem w prosty i skuteczny sposób, wymieniając lub naprawiając produkt, ewentualnie zwracając cenę zakupu, jeśli nie można go naprawić lub wymienić. Po odesłaniu produktu kwota zostanie zwrócona w ciągu 14 dni od dnia rozpatrzenia przez nas zwrotu.

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta masz prawo do reklamacji wszystkich kupowanych na naszej stronie produktów. Gwarancje oferowane poza okresem reklamacyjnym są przedstawione w opisie produktu.

Informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy

Prawo odstąpienia od umowy

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Cocopanda.pl Sp. z o.o, C/O Bring Danmark, Birkedam 18, 6000 Kolding, Dania, [email protected], Telefon: 22 292 28 68) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na naszej stronie internetowej: „Moje konto” Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Ponosimy koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Prawo odstąpienia od umowy nie obowiązuje w odniesieniu do umów:
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Wzór formularza odstąpienia od umowy

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Adresat: Cocopanda.pl Sp. z o.o, C/O Bring Danmark, Birkedam 18, 6000 Kolding, Dania.

  • Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)
  • Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
  • Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
  • Adres konsumenta(-ów)
  • Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
  • Data

(*) Niepotrzebne skreślić.

Uwagi szczególne – dot. finansowanie umowy zakupu pożyczką

W przypadku finansowania umowy zakupu pożyczką i późniejszego odstąpienia od niej w ramach przysługującego Państwu prawa do odstąpienia od umowy, nie będą Państwo związani umową pożyczki, o ile pomiędzy oboma umowami istnieje związek gospodarczy. Powyższe dotyczy w szczególności sytuacji, gdy jesteśmy jednocześnie Państwa pożyczkodawcą lub gdy Państwa pożyczkodawca współpracuje z nami w zakresie finansowania zawartej z nami umowy zakupu. Jeżeli kwota pożyczki wpłynęła na nasze konto już przed uskutecznieniem się Państwa odstąpienia od umowy zakupu, pożyczkodawca z tytułu finansowania umowy wchodzi wobec Państwa i nas we wszystkie prawa i obowiązki w zakresie skutków prawnych odstąpienia od umowy i zwrotu produktu. Powyższe nie ma zastosowania, jeżeli przedmiotem tejże umowy jest nabycie instrumentów finansowych (np. papierów wartościowych, dewiz czy pochodnych instrumentów finansowych).


Jeśli Twoja paczka nie została dostarczona, lub jej doręczenie się opóźnia, rezem we współpracy z pocztą postaramy się ustalić tegoe przyczynę. Jeśli Twoja paczka nie zostanie odnaleziona lub dostarczona, wyślemy Ci nową. W niektórych przypadkach przesyłka nie może zostać dostarczona do adresata, wówczas może się zdarzyć, że paczka zostanie odesłana spowrotem do nas. Zwykle otrzymasz wiadomość e-mail od DHL i kwit do odbioru, ale chętnie ustalimy też, czy przekroczony został standardowy czas dostawy. Jeśli poczta nie może znaleźć paczki, możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta, wybierając kategorię "Paczka nie została dostarczona".


Skontaktowanie się z naszym działem obsługi klienta jest szybkie i łatwe - oto jak działa:

  • Kliknij ten link, zaloguj się i kliknij „Nowe zgłoszenie do pomocy technicznej+”, aby wybrać odpowiednią kategorię pomocy. Pojawi się wtedy lista wszystkich zamówień, które u nas złożyłeś.
  • Wybierz odpowiednie zamówienie, a następnie odpowiednie produkty z zamówienia.
  • Wyjaśnij nam przyczynę Twojego kontaktu z działem pomocy technicznej. Jeśli Twoje wyjaśnienie nie będzie wystarczająco szczegółowe, prawdopodobnie będziemy musieli zadać Ci więcej pytań, zanim będziemy mogli Ci pomóc.
  • Kiedy stwierdzisz, że problem został wyczerpująco opisany, kliknij „Wyślij zgłoszenie” u dołu strony. Następnie otrzymasz potwierdzenie, że zgłoszenie zostało zarejestrowane.
  • Po otrzymaniu zgłoszenia do pomocy technicznej skontaktujemy się z Tobą w możliwie najszybszym terminie z zadowalającym rozwiązaniem. Gdy tylko odpowiemy na Twoje pytanie, otrzymasz powiadomienie e-mailem. Podgląd zgłoszeń do pomocy technicznej dostępny jest także w zakładce „Obsługa klienta” w sekcji „Moje konto”. Tutaj możesz zobaczyć nasze wiadomości, a także odpisać na nie, abyśmy mogli jak najszybciej rozwiązać Twój problem.

„Jak to funkcjonuje?”

Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe i spróbujemy znaleźć rozwiązanie, z którego będziesz zadowolony. Gdy odpowiemy na zgłoszenie, automatycznie wysłany zostanie do Ciebie e-mail z informacją o tym. Pamiętaj też, że korespondencje z naszym servisem klienat możesz znaleźć w zakładce „Obsługa klienta” w sekcji „Moje konto”. Jeśli otworzysz zgłoszenie, zobaczysz wszystkie wiadomości od nas i będziesz mógł odpowiedzieć. Zazwyczaj odpowiadamy w ciągu 24-48 godzin, więc jeśli nie otrzymałeś wiadomości e-mail w tym czasie, zaloguj się i sprawdź. Może się zdarzyć, że e-mail zostanie przechwycony przez filtr antyspamowy.