Kontakt
Kontakt

Zanim skontaktujesz się z nami, poszukaj odpowiedzi na swoje pytania na naszych stronach informacyjnych!

Cenimy naszych klientów i chcielibyśmy dać Ci możliwość szybkiego i łatwego skontaktowania się z nami, jeśli masz jakieś pytania lub uwagi. Jednak istnieje wiele pytań, które można skutecznie rozwiązać bez naszej pomocy. Dlatego przed napisaniem do nas warto zapoznać się z naszym Centrum informacji. Przeczytaj nasze FAQ (często zadawane pytania). Znajdziesz tam odpowiedzi na pytania najczęściej zadawane przez naszych klientów.


Koniecznie sprawdź zakładkę „Moje konto”!

Tam możesz w łatwy sposób sprawdzić status Twoich zamówień i dane niezbędne do śledzenia przesyłek. Zobaczysz tam swoje ostatnie zakupy, zmienisz swoje dane osobowe i adresy oraz skontaktujesz się z naszym działem obsługi klienta.

Jak można się z nami skontaktować?

W najprostszy sposób skontaktujesz się z nami poprzez system obsługi klienta. Po zalogowaniu się możesz wysłać wysłać w zakładce „Moje konto” poprzez Dział obsługi klienta.

Jesteśmy dla Was dostępni także pod numerem telefonu 22 292 28 68 oraz adresem e-mail: [email protected]cocopanda.pl

Nasz dział obsługi klienta dostępny jest od poniedziałku do piątku od 10:00 do 15:00 . Dział obsługi klienta nie pracuje w soboty, niedziele i święta. Naszym priorytetem jest odpowiadanie na zapytania w 24 godziny w dni robocze, ale zwykle jesteśmy znacznie szybsi. Starannie wybierz odpowiednią kategorię zgłoszenia, aby jak najszybciej uzyskać odpowiedź.

! WAŻNE !

Szanowni klienci,
informujemy, że w dniu 06.08.2021 nasza infolinia będzie dostępna w godzinach 10.00-12.00. Po tym czasie nie będzie działał telefon, ani też czat. Prosimy o wiadomości pisemne. Państwa wiadomości, wysłane w tym dniu, otrzymają odpowiedzi w następnym dniu roboczym.
Dziękujemy za Państwa zrozumienie i przepraszamy za niedogodności!